کلینیک رفتار سازمانی ایران به عنوان نخستین و مجهزترین “آزمایشگاه عارضه یابی سازمان در حوزه تعامل با کارکنان” با استفاده از رویکرد پرسشنامه و مصاحبه(در صورت لزوم) ضمن شناسایی وضع موجود سازمان و ارایه کارنامه عملکردی در حوزه اندازه گیری شده، در گام بعدی نسبت به رتبه بندی و اعلام بهترین ها در ایران اقدام می نماید. این بسترِ آزمایشگاهی، شمای کلی از هر سازمان و حوزه های مختلف مورد بررسی را نشان می دهد و می توان امیدوار بود تا با گذشت زمان و جمع آوری اطلاعات مورد نظر برای هر سازمان در یک دوره زمانی چند ساله، پایگاه اطلاعاتی غنی از وضعیت عملکرد سازمان ها در حوزه های غیرمالی و عمدتاً کیفی توسعه یابد که خروجی آن ضمن شناسایی نقاط قوت و نواحی قابل بهبود فعالان اقتصادی به صورت کلی و در هر یک از زیر معیارهای مورد بررسی به صورت جزیی، عملکرد سازمان ها را در مقایسه با یکدیگر در هر یک از مولفه ها رصد نمود.
ویژگی های منحصر به فرد کلینیک:
- برای نخستین بار در ایران به صورت سراسری در کل کشور
- نظام تحت وب هوشمند
- حذف کاغذ
- حذف ورود اطلاعات و افزایش صحت و دقت فرایند
- نظرسنجی توسط شخص سوم مستقل
- بستر یکپارچه و امکان مقایسه در سطح ملی و بین المللی
و ارایه نتایج اندازه گیری ها و صدور کارنامه از 5 منظر:
- جنسیت
- سن
- سابقه کار
- تحصیلات
- واحد سازمانی
خدمات به اعضا :
1.بهره مندی از خدمات کلینیک رفتار سازمانی ایران
2.تورهای یادگیری
3.طراحی و برگزاری مسابقات گوناگون در حوزه رفتار سازمانی و منابع انسانی
4.برگزاری دوره های توانمند سازی کوتاه مدت و میان مدت
5.طراحی، راه اندازی و توسعه کانون ارزیابی
6.ارزیابی سطح بلوغ نظام مدیریت منابع انسانی